czwartek, 25 lutego 2016

Choinka 2016 - luty

Witam
Post miał być szybciej napisany ale kłopoty z internetem sprawiły, że mam nieco poślizg.
Motywacja Kasi nadal działa i powstała odsłona lutowa "Choinki 2016" .
Tym razem powstały zawieszki w kształcie serca. Kształt ten wyszedł przypadkiem gdy w sklepie papierniczym szukałam inspiracji na co tu przykleić moje hafciki. Znalazłam drewniane serduszka od razu z dziurką do zawieszenia :)  Potem to już tylko klej, złota tasiemka 
i również złoty kordonek do zawieszenia ta dam i gotowe.
Nasunęła mi się również myśl, że fajnie by było mieć taki komplet 8 czy 12 sztuk, także już myślę nad wyborem kolejnych wzorów.



A Tak na marginesie czy u Was też z tą pogodą tak się porobiło, że w niedziele 14 stopni i słonko świeci? Podziwiam kwitnący podbiał i przebiśniegi a we wtorek zero stopni i śnieg leży.



Pozdrawiam ciepło.




12 komentarzy:

  1. Super pomysł na oprawę tych zawieszek!
    Urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszki śliczne! A pomysł na kolejne serducha jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zawieszki, świetny pomysł z tymi drewienkami:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszki bardzo w moim guście. Lubię monochromy, a jeszcze tak pięknie oprawione. Pomysł z drewnianymi serduszkami też fajny.
    Zapraszam również do siebie i pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są te zawieszki....najfajniejsze jest to ze jak przyjdzie grudzień Wy już będziecie mieć piękne, gotowe ozdoby:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich haftów, są śliczne ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj! Ale świetne te serducha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny pomysł na zawieszki. Muszę się rozejrzeć po sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń