środa, 8 kwietnia 2015

Zaległości wielkanocne

Oto moja skorupka zwaną pisanką, robiona metodą na balonie delikatnie ozdobioną decoupage, która zajęła III miejsce w konkursie gminnym :) Oczywiście zgłosiłam ją bez większego entuzjazmu bo moja mama powiedziała, że na pisankę to nie bardzo, bo za mało kolorowe :)
Za trzecie miejsce otrzymałam książkę z przepisami pt. "173 SPECJAŁY SIOSTRY ANASTAZJI"   i parasol. Parasol jak i książka przydała się  na święta, praktyczna nagroda cieszy.





Powstała jeszcze pisanka z sympatycznym rudym zającem :)





Zaległa pisanka ze wstążek z ubiegłych lat:


i taki mały stroik z wydmuszkami



Historia wianka: pierwsze natrafiłam na królika, potem kupiłam wianek, kwiatki miałam w domu a kurczaczkom uwiłam gniazdko ze sznurka jutowego i powstał taki oto wianek wielkanocny.






Pozdrawiam ciepło, u mnie słonko pojawiło się za oknem czyli jest nadzieja na polepszenie pogody, bo w te Święta to się działo z pogodą ... oj działo wolałabym na Boże Narodzenie, żeby sypało tyle śniegu niż na Wielkanoc no ale cóż kwiecień plecień co przeplata trochę zimy trochę lata

12 komentarzy:

  1. Prześliczne dekoracje i oczywiście Serdeczne Gratulacje wygranej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się jajo bardzo podoba :))) Nie wiem jakie były te, które zajęły I i II miejsce, ale Twoje jest cudowne. I pomysł na następny rok jak znalazł :)
    Karczochów nigdy nie robiłam, ale Twój karczoszek jest chyba troszkę inny, dobrze widzę, że ma bardziej szpiczaste wstążeczki?
    Wianek bardzo klimatyczny :)
    Pozdrawiam, Efka
    Ps.
    zostanę sobie tutaj u Ciebie, bo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów :) fajnie,że się u mnie rozgościłaś. A karczochy tak ten jeden jest inny, ten standardowy trójkąt z karczocha tu jest jeszcze złożony na pół, resztę mam te zwykłe może jeszcze pokaże.

      Usuń
  3. Jajeczko z różą - przepiękne! Ja mam ciasta Anastazji i lubię korzystać z jej przepisów, można je łatwo modyfikować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny, masz rację przepisy w tej książce są fajne, można nawet powiedzieć,że takie proste. Dziś robiłam wafla z galaretka :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne ozdoby! Jajko z różą wygląda bardzo efektownie! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszy mnie, że jajko ma więcej zwolenników. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wspaniale prezentują się wszystkie ozdoby! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Historia wianka mi się spodobała :)
    śliczne dekoracje!
    Gratulacje :) z takiej nagrody również bym się cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń