niedziela, 5 kwietnia 2015

Kurczaki z jajek i radosne Alleluja!







"Próżno straże grób strzeżecie! 
Już Go tutaj nie znajdziecie
Wstał, przeniknął skalne mury,
Bóg natury Alleluja"

CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAŁ!!!

 RADOSNEGO ALLELUJA

 ZDROWYCH SPOKOJNYCH ŚWIĄT

 I BŁOGOSŁAWIEŃSTWA NA KAŻDY DZIEŃ.


Kurczaczki Wielkanocne nadziewane chrzanem :)




A tak moje kurczaki prezentowały się na stole wielkanocnym reprezentowanym przez koło gospodyń z naszej miejscowości. Mnie zauroczył ten obłędny zajączek wykonany z bazi przez jedna z Pań.



Chrzan robiłam tak:

3 jajka
1 szklanka śmietany
1 łyżka masła
1/2 łyżeczki soli
2 płaskie łyżki cukru
1 łyżeczka mąki ziemniaczanej
2 słoiki chrzanu( zależny jaki kto ostry lubi)

Wszystko oprócz chrzanu razem roztrzepać postawić na małym ogniu mieszać, żeby się nie przypaliło aż zrobi się konsystencji budyniu następnie ściągamy z ognia i dodajemy chrzan i mieszamy,
przekładamy do słoiczka i gotowe :)

  W wersji do kurczaczków do mniejszej części chrzanu dodałam troszkę kurkumy dla żółciutkiego kolorku, wybrałam żółtko z jajka połączyłam z chrzanem nadziałam jajeczko dziubek z marchewki a oczka z pieprzu.

A to pisanka decoupage już sprezentowana .




Pozdrawiam.




2 komentarze:

  1. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na kurczaczki;) pozdrawiam Anulek

    OdpowiedzUsuń