poniedziałek, 13 stycznia 2014

Haft krzyżykowy "Noc"

A więc realizując postanowienia Noworoczne przedstawiam obrazek pod tytułem "Noc" choć bardziej  mi pasuje "Domek Nocą" no ale oryginał to oryginał :)
Robiąc porządki świąteczne natrafiłam na pudełeczko z tym haftem który zaczęłam x x lat temu, skoro już  mi wpadło w ręce postanowiłam, że go skończę tym samym zacznę realizować moje postanowienia. 
Choć to nie jest jedyny obrazek do skończenia to mam nadzieję,że wytrwam w zamierzonym celu. To mój pierwszy wzór który zaczęłam na kanwie bez gotowego nadruku, później skończyłam inne obrazki które dużo później zaczęłam a ten jakoś popadł w zapomnienie ale może własnie nadszedł jego czas :)  





Ostatnimi czasy udało mi się zamieścić witrynkę obserwatorów więc Witam Wszystkich którzy już do niej dołączyli i pozdrawiam ciepło.

9 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem efektu końcowego. Zapowiada się nieźle :)

    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię haft liczony, przypomniałaś mi że też mam obrazek który czeka już kilka dobrych lat na skończenie :)
    piękna będzie noc jak ją zakończysz, trzymam kciuki za udane zakończenie w terminie który postanowiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju podziwiam za początek obrazu w taki sposób ja muszę zawsze zaczynać od dołu

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek zapowiada się bardzo interesująco! :)). Życzę Ci wytrwałości w realizacji postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawałek pięknej pracy i chyba nie małej pokazujesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się bardzo ciekawie i bardzo pracowicie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Warto dokończyć hafcik, bo zapowiada się fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny obrazek, tylko żeby znów nie trafił "do szafy". Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  9. zainspirowana twoim postanowieniem odkopałam obrazek który skończyłam (opublikowany w dzisiejszym poście), mam jeszcze jeden ale aż tak mi się nie śpieszy w zamian zaczęłam już następny :D:D:D
    dziękuje za odwiedziny i mam nadzieje że za niedługo zobaczę również twoją ukończoną pracę !

    OdpowiedzUsuń