piątek, 20 września 2013

Witam!!!
 Postanowiłam pokazać moje pierwsze kroki z Decoupage które poczyniłam parę miesięcy temu ale dopiero teraz można zobaczyć efekt końcowy hm więc tak jest kilka rzeczy jak to się mówi każda z innej parafii :) a więc 2 stare wieszaki i ich nowe życie, słoik na kawę, deseczka i butelka  jeszcze nie wiem na co, może jakaś naleweczka by do niej pasowała zobaczymy.









Aktualnie jest w trakcie robienia słoik na kakao dla synka i wieczko do tego słoika na powyższym zdjęciu też jeszcze ozdobie.
Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających :)


6 komentarzy:

  1. pięknie wyszły ! ciesze się że mogę podziwiać efekty :) bardzo ładny motyw na deseczce ! a spotkania już ruszyły, bardzo motywujące są jak się naogląda piękności innych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, dziękuję za odwiedziny! Dziś losowanie, życzę powodzenia!
    Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Super wyszły Ci te pierwsze kroki !!! wieszaczki bardzo praktycznie, a jak pięknie będą zdobić szafę. Deska wykorzystałaś bardzo ciekawy motyw oraz kolorystykę - tak trzymać ! ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!!!Te wieszaki to świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się,że Wam się podoba tym bardziej ,że to moje pierwsze wymęczone prace :) także bardzo mi miło. Wieszaczki faktycznie lepiej sie prezentuja choć w szafie wiadomo częściowo przykrywa je ubranie to mimio wszystko są ciekawą ozdobą i z przyjemnością się na takich wiesza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń